Exkluzivní vizitky

Klasická vizitka zůstává i přes rychlý vývoj technologií často prvním komunikačním prostředkem a také velmi efektivním marketingovým materiálem. Firemní vizitka podporuje podnikání a proto se vyplatí investovat do nejlepšího designu a kvality, které si můžete dovolit. Reliéfní tisk evokuje

prestiž a noblesu. U soukromých vizitek nahrazují firemní logo iniciály, kresby, erby atd. Důležitý je výběr papíru. Nejlépe působí kvalitní grafický karton vyšší gramáže. Ideální volbou je hlazený nebo s povrchovou ražbou. Dostupné tiskové techniky je vhodné využívat tak, aby vždy vynikly jejich přednosti.

Pro zdůraznění loga se používá ocelotisk, reliéfní ražba nebo slepotisk. Pokud má však být originální, nabízí se ještě různé způsoby dokončení např. kulaté rohy, nepravidelné výseky, průseky, podlepování s fazetou, kašírování, skládání apod.